אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

מדרסים ביו דינמיים

מדרסים ביו דינמיים

מהם מדרסים ביו דינמיים?

מדרסים המיועדים לצרכי טיפול ותיקון של מגוון בעיות בכף הרגל וזאת באמצעות טכנולוגיה דינמית מתקדמת מסוגה היודעת להתאים את המדרס למנח כף הרגל ולבעיה עימה מתמודד המטופל. מדרסים אלו נועדו לצרכי פיזור משקל אחיד של הגוף על פני כל כף הרגל ובכך למנוע עומסים מהגב ומאזורים שונים בגוף, מהצוואר דרך הכתפיים, מהגב התחתון דרך הברכיים וכמובן מכפות הרגליים.

ממה הם מיוצרים המדרסים הביו דינמיים?

המדרסים מיוצרים ממספר שכבות של חומרים, כאשר כל שכבה היא בעלת דרגת קשיחות ורכות משתנה. בין יתר החומרים המשמשים לייצור מדרסים ביו דינמיים ניתן למצוא את ה-פוליאתילן שהוא חומר פלסטי קשיח אך גמיש. שכבת הפוליאתילן המצויה במדרס הביו דינמי היא זו האחראית למעשה על תצורת המדרס, כאשר טכנולוגיית הייצור של המדרס מאפשרת התאמה מקסימאלית של חומר הגלם למבנה כף הרגל של המטופל. את שכבת הפוליאתילן מרפדים באמצעות חומר מיוחד המשמש כבולם זעזועים, וזאת לצד ייצור שכבות נוספות של המדרס מחומרים רכים וקשים ההופכים את המדרס למותאם עבור תיקון וטיפול במגוון בעיות הקשורות לכפות הרגליים.

מדרס ביו דינמי – למי הוא מיועד?

השימוש במדרסים ביו דינמיים מיועד לקבוצות אוכלוסייה שונות הכוללות בין היתר את כל אילו מביניכם המתמודדים עם בעיות שונות בכפות הרגליים כגון: קשת גבוהה, קשת נמוכה או שטוחה, אצבעות פטיש ועוד. כמו כן, השימוש מיועד לאילו מביניכם המתמודדים עם כאבי דורבן, כאבי ברכיים וכאבי גב תחתון. חשוב לציין את העבודה שהמדרסים הביו דינמיים מיוצרים באופן כזה המאפשר להתאים את מבנה המדרס לצורת ומבנה כף הרגל, ובכך, המדרס מותאם למגוון רחב של פעולות דינמיות בחיי היומיום, לרבות, הליכה, עמידה במקום, ריצה וכדומה. כפועל יוצא מכך, השימוש במדרסים ביו דינמיים מיועד לאילו מביניכם המעוניינים להימנע מבעיות בכפות הרגליים והופעת כאבים באזורי הגוף השונים כתוצאה מעומס משקל על כפות הרגליים לאורך זמן.

יתרונות השימוש במדרסים ביו דינמיים

שימוש מתמשך במדרסים אלו מאפשר לכם ליהנות

ממספר יתרונות מובהקים כגון:

תיקון מנח כף הרגל

מותאם לצרכי טיפול בבעיות שונות בכפות הרגליים כמצוין לעיל

תמיכה מלאה בכף הרגל

דבר המוביל לפיזור עומסים שווה על חלקי כף הרגל השונים

הפחתת כאבים

כתוצאה מאותה תמיכה ופיזור עומסים שווה של חלקי כף הרגל תוכלו ליהנות מפעולות דינמיות שונות ללא תחושת כאב: הליכה נטולת כאב, ריצה נטולת כאב וכדומה.

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לשימוש במדרסים אלה, זה הזמן ליצור קשר כאן עם אורלי אורטופדיה מכון אורתופדי המתמחה בייצור של כל סוגי המדרסים, לרבות, מדרס ביו דינמי בהתאמה אישית מלאה לצרכי המטופל.