אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

מדרסים מכבי

מדרסים מכבי

עולם הרפואה מחדש עצמו כל העת. בין אם במוצרים ותרופות חדשות, פתרונות לנזקקים בתחומים הרבים וכמובן בהתחדשות במוקדי הרפואה ובהון האנושי עתיר הניסיון והידע.

עובדות אלו מראות לנו כי כמעט בכל תחום רפואי נמצא פתרונות כאלו ואחרים שיסייעו בשיפור החיים. מדרסים אורטופדיים מכבי הם בדיוק המוצרים אותם נוהגים רופאים ואורטופדיים לספק למטופלים שלהם, אך לעיתים בשל המחיר הגבוה נאלצים אותם נזקקים לשלם כסף רב עבור רכישתם.

מדרסים בהתאמה אישית מכבי

חשוב להבין כי כל מי אשר נמצא שצריך להיעזר במדרס כלשהו חייב להיבדק קודם כל ע"י אורטופד מכבי, וכמובן לאחר הייעוץ לגשת לאחד ממכוני הייצור הקיימים בשטח ולבצע את התהליך כמו שצריך.

מה היא עלות של מדרסים מכבי?

כחלק מאותו תהליך, בחברת אורלי אורטופדיה עושים הכל כדי שהלקוחות ייהנו גם משירות אמין, מקצועיות בלתי מתפשרת וכמובן כפי שהוזכר קודם לכן, הנחה כספית. על כן המבוטחים בקופת חולים מכבי ייהנו מהנחה ברכישת מדרסים אצל אורלי אורתופדיה, אך יחד עם זאת יקבלו גם ליווי מקצועי לאורך כל הדרך. מרגע קבלת הרשמים של האורטופד לידיהם, יחלו אנשי המקצוע לבחון את כף רגלו של המטופל ולקחת מידות מדרסים בהתאם לצרכים לטובת מדרסים בהתאמה אישית. (כמובן אם נתבקשה הפעילות הנ"ל מצד הגורם הרפואי המוסמך לכך).

הסיוע הכלכלי לצד המענה הרפואי מציבים את אורלי חנות אורטופדיה להיות מהמובילים בענף. על כן בכל מקרה בו קיבלנו הודעה מהרופא המטפל כי אנו זקוקים לתמיכה בכף הרגל, הדבר הראשון אותו נעשה הוא לגשת לאתר של החברה, ליצור קשר ולגשת לבדיקה מקדימה.

בנוסף לנ"ל, באורלי אורטופדיה מבינים כי התחזוקה של המדרסים והחלפתם בחדשים עם הזמן חיונית לא פחות. לכן בנוסף להטבה לחברי קופת חולים מכבי בגובה של כ-250 ₪ בקניית מדרסים דרך אורלי אורתופדיה, ישנם שירותים שונים שתפקידם לתת מענה הולם לאורך השנים בכל מה שנוגע לתחזוקת מדרסים וחידושם.

כך, גם אם נפלו פנינו ואנו מבינים כי נצטרך תמיכה לתקופה הקרובה, נוכל להקל על אורח החיים שלנו ולחסוך כסף מיותר באם נפנה למקום הנכון בזמן הנכון.

*אין החזרים מקופת חולים מכבי עבור מדרסים של אורלי אורתופדיה