אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

מדרסים מאוחדת

מדרסים מאוחדת

רובנו כלל אינם מודעים לכך שישנם אנשים רבים המסתובבים סביבנו ואשר מסתירים בעיות גופניות אותם הם נושאים לכל מקום. כאשר מדובר על כפות הרגליים, נוכל להבחין באוכלוסייה אשר סובלת מבעיות שונות המצריכות שימוש בעזרים שיסייעו לנהל אורח חיים תקין. בין שלל העזרים נמצא מדרסים בתצורות שונות שיעזרו להפוך כל אדם המסתובב עם בעיות מהסוג הזה, לאדם מאושר הרבה יותר. ייצור מדרסים אורתופדיים לא תמיד מכוסה ע"י קופות החולים ועלינו להבין ולשקול לעיתים שימוש במדרס זה או אחר, רק משום שהעלות יקרה מאוד. קופת חולים מאוחדת למשל, מסייעת בתשלום ובעול הכלכלי, כך שמוטב כי נברר אם ישנה הנחה בטרם רכשנו מדרס לאחר המלצת רופא.

מאוחדת מדרסים – מה המחיר?

עד איזה סכום קופת חולים מאוחדת מסייעת ברכישת מדרסים אורטופדיים? באופן כללי, אורלי אורתופדיה מעניקה הנחה ברכישת מדרסים למטופלי מאוחדת עד 500 שקלים, תלוי בסוג הביטוח הקיים למבוטח. כמובן שישנם הבדלים בפריטים אותם צריך המבוטח והזקוק למדרסים. למשל, אם מדובר על מדרס מדף, התשלום יהיה נמוך יותר. אם נצטרך ייצור מיוחד של מדרסים כגון: מדרסים בהתאמה אישית הכוללים בדיקה יסודית והתאמה לכף הרגל, אז שהתשלום יהיה משמעותי.

מדרסים קופת חולים מאוחדת – הנחות למבוטחים

קופות החולים עושות כל שביכולתן כדי לשמר את לקוחותיהם ומכיוון שכך מבצעות הן מבצעים ועוזרות בנטל עבור חולים שונים. לרוב גם נוכל למצוא אנשים אשר נמצאים בקופת חולים מאוחדת וגובה ההחזר שלהם שונה. זאת מאחר ולכל מבוטח ישנו מדרג וחוזה משלו בהתאם למה שהוא בחר כאשר הצטרף לאותה קופת החולים.

עובדה זו מראה לנו כי עלינו לשים לב לביטוחים אותם נרצה לקבל מקופת החולים בה אנו נמצאים. במקרה הספציפי הזה בכל הנוגע לרכישת מדרסים מאוחדת, הנחה של עד 500 ₪ בקופת חולים מאוחדת יהיה די והותר ברוב המקרים.

אם נרצה לסכם נוכל בהחלט לומר כי העזרה מהפן הכלכלי בקניית תרופות ומוצרים רפואיים חיונית מאוד לכל אחד מאתנו. עלינו לשים לב לסוג הביטוח שברשותנו ולבדוק האם אותה קופת חולים מתאימה לצרכים הרפואיים שלנו נכון להיום וגם לטווח הרחוק.

*אין החזרים מקופת חולים מאוחדת עבור מדרסים של אורלי אורתופדיה