אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

מדרסים תל אביב

מדרסים תל אביב

מדרסים בתל אביב במכון אורטופדי אורלי אותרופדיה

כתובת: תל גיבורים 5, תל אביב

שעות פתיחה: א' – ה': 8:00 – 18:00

איזה סוגי מדרסים קיימים וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם מדרסים בהתאמה אישית? 

מדרסים בתל אביב, בדומה למדרסים בכל עיר אחרת בישראל, הם אביזר אורטופדי המיועד למגוון רחב של אוכלוסיות, וביניהן, אנשים העוסקים בפעילות גופנית מאמצת כגון ספורטאים, אנשים המתמודדים עם מצבים רפואיים כגון סוכרת ולחץ דם נמוך, אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות בכפות הרגליים ואנשים הנדרשים לעמידה ממושכת על הרגליים במקום עבודתם.

באורלי אורתופדיה מבצעים התאמת מדרסים בתל אביב בסדנא שלנו בעבודת יד ע"י טכנאי מוסמך מטעם משרד הבריאות!

איזה סוגי מדרסים קיימים?

שוק המדרסים בארץ ובעולם מסווג לשני סוגי מדרסים עיקריים, האחד כולל בתוכו את כל סוגי המדרסים המשווקים כמוצרי מדף בחנויות ספורט ופארם והשני כולל בתוכו את כל סוגי המדרסים המיוצרים בהתאמה אישית במכון מדרסים מקצועי. מדרסים אלו ידועים בשם מדרסים אורטופדיים והם כוללים מגוון רחב של מדרסים המותאמים לכל מטופל/ת באופן אישי בהתאם למבנה כפות רגליו והסיבה המרכזית בגינה הוא נדרש לעשות שימוש במדרסים.

בין יתר סוגי המדרסים האורטופדיים תוכלו למצוא: מדרסים לפתרון בעיות אורטופדיות בכפות הרגליים כגון: מדרסים לפלטפוס, מדרסים לדורבן, מדרסים לקשת גבוהה, מדרסים לחיילים, מדרסים לספורטאים, מדרסים לחולי סוכרת הסובלים מכאבים בכפות הרגליים ועוד מגוון רחב של מדרסים אורטופדיים המשמשים לצרכי טיפול, מניעה והקלה של תסמינים הנלווים למצבים רפואיים מורכבים ובעיות רפואיות שונות.

מדרסים בהתאמה אישית

ייצור של מדרסים בהתאמה אישית תל אביב נעשה באמצעות מכון אורטופדי בתל אביב העוסק ומתמחה בהליכי התאמה וייצור של מדרסים אורטופדיים המותאמים למבנה רגליו של המטופל/ת והסיבה המרכזית בגינה הוא נדרש לשימוש במדרסים. חשוב לציין כי מדרסים אורטופדיים מיוצרים מחומרי גלם שונים שאיכותם עושה את ההבדל בין המדרסים האורטופדיים למדרסים המשווקים כמוצרי מדף בחנויות הפארם השונות. לפיכך, כאשר מדברים על ייצור של מדרסים בהתאמה אישית חשוב לבחור במכון אורטופדי המתמחה בנושא ומאפשר לכם להסתייע במספר שירותים מקצועיים הנחוצים לצורך התאמת המדרס וייצורו, וביניהם: שירותי בדיקה ואבחון של מנת כפות הרגליים.

דבר נוסף שחשוב לדעת על תהליך ייצור מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית הוא נושא אופן הליך הייצור של המדרסים וזהותו של האדם האמון על ייצורם. לצורך כך, חשוב לבדוק שהאדם המייצר את המדרסים הינו טכנאי מוסמך (אורטוטיסט) מטעם משרד הבריאות הישראלי.

אורלי אורטופדיה – המומחים לייצור מדרסים בתל אביב

אנחנו באורלי אורטופדיה, חנות אורטופדיה ומכון אורטופדי לייצור מדרסים בתל אביב, עוסקים ומתמחים בתחום הליכי התאמה וייצור של מדרסים אורטופדיים כבר עשרות שנים. לרשותנו, מעבדת הליכה מתקדמת ושירותי אבחון ובדיקה מדויקים לאבחון בעיות שונות במנח כפות הרגליים. כמו כן, אנו מפעילים סדנא מקצועית לייצור מדרסים אורטופדיים המנוהלת על ידי טכנאי מוסמך מטעם משרד הבריאות. למידע נוסף על סוגי המדרסים המיוצרים על צרו איתנו קשר עוד היום.