אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

מדרסים לרגליים רחבות

מדרסים לרגליים רחבות

ככלל כפות רגליים רחבות אינן טומנות בחובן סיכון רפואי. אבל, חשוב שבעלי כפות רגליים שכאלו, ידעו להתאים לעצמם נעליים נכונות ואף לעשות שימוש בעזרים שונים כמו מדרסים לרגליים רחבות, אשר בכוחם למנוע התפתחות של בעיות וכאבים. חשוב להיות מודעים לעובדה כי כף רגל רחבה, עלולה לגרום למצב בו החלוקה של משקל הגוף על גבי כף הרגל לא תהיה שווה – מה שעלול לגרום לכאבי רגליים ואף להוביל גם לכאבי גב.

איך מדרסים לרגליים רחבות יכולים לעזור?

מכיוון שכף רגל רחבה עלולה לגרום למצב בו חלוקת משקל הגוף על הרגל לא תהיה אחידה, קיימת חשיבות גבוהה לעשות שימוש בעזרים שונים אשר נועדו על מנת לסייע במטרה. כיום, הודות לטכנולוגיות המתקדמות והיעילות ביותר מדרסים אורטופדיים מהווים את האמצעי האיכותי והיעיל ביותר לטיפול בבעיה ולמעשה, להימנעות מהתפרצותן של בעיות שונות. התאמה אישית של מדרסים איכותיים יכולה למנוע מצבים כגון: כאבים בכפות הרגליים, כאבים בגב, עקמת, פריצת דיסק, דורבן ומצבים בריאותיים נוספים אשר יכולים לנבוע כתוצאה מרגליים רחבות.

מדרסים לכף רגל רחבה

מדרסים לכף רגל רחבה אמורים כאמור, להיות מותאמים פרטנית למבנה כף הרגל ולמידותיה. כחלק מכך, בכדי להתאים מדרסים נכונים, יש צורך לבצע תשאול אשר ייעוד להבין מה מקור הכאב, כמה זמן הוא נמשך. מעבר לכך יש לבצע דגימה של לחצי דריכה ולמדוד את איזון בין צדי הגוף ומרכז הכובד – וזאת באמצעות מחשב ייעודי. פרמטר נוסף אותו יש לקחת בחשבון, הוא סוג הנעליים והפעילות עבורה הם מיועדים. בשלב הבא, לוקחים מידות ומתקדמים לעבר ייצור המדרסים בפועל – מדרסים אורתופדיים איכותיים מיוצרים לרוב באמצעות מכונות מתקדמות או מכונות תלת ממד או מכונת CNC – מדובר במכונות אשר נחשבות למדויקות, מה שיבטיח התאמה במאת האחוזים למבנה כפות הרגליים.

איך לבחור חנות מדרסים מתאימה?

בכדי ליהנות בסופו של דבר ממדרסים מותאמים אישית – חשוב לזכור כי מאפייני כפות הרגליים משתנים מאדם אחד לאחר וכך גם בקרב בעלי רגליים רחבות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה חנות מדרסים מתאימה. בהליך בחירת החנות יש לשים דגש על פרמטרים כמו: הטכנולוגיות בהן עושים שימוש על מנת לאבחן את כף הרגל בצורה מדויקת ולהבין את כל המאפיינים המשפיעים על המדרסים. חומרי הגלם מהם עשויים המדרסים – אשר אמורים להיות חומרי גלם איכותיים ומותאמים למטרה. כמובן, שיש גם פרמטרים נוספים עליהם חשוב לשים דגש  בעת בחירת חנות מדרסים כמו: תודעת השירות של אותה החנות, חוות דעת והמלצות, עזרים נוספים אשר מוצעים באותה החנות ועוד.. מבחינת מחירים, חשוב להיות מודעים לעובדה שמחיר של מדרסים אורטופדיים איכותיים יכול להיות גבוה. יחד עם זאת, ניתן לקבל סבסוד על העלויות – במקרים רבים קופות החולים מעניקות סבסוד שיכול גם להגיע לעד כ-80 אחוז ממחיר המדרסים – מה שיוזיל משמעותית את מחיר המדרסים. כאמור, בעת בחירת חנות מדרסים ניתן לשים דגש גם על הנושא הזה, על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

לסיכום, כפות רגליים רחבות חשופות לבעיות רבות ולכאבים שונים. לכן, חשוב להיות מודעים למבנה ולעשות שימוש בכל אותם עזרים ואמצעים אשר יכולים למנוע את אותן הבעיות. כאמור, אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בהם ניתן לנקוט לצורך המטרה, זה להגיע לחנות מדרסים או מכון אורתופדי, לבצע אבחון והתאמה של מדרסים מותאמים אישית – כמובן, שבהמשך יש להקפיד ולעשות שימוש באותם המדרסים אשר ייעודם למנוע חלק גדול מאותם גורמי כאב באזור כפות הרגליים.