אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

טיפול באמצעות מדרסים לדורבן בעקב

טיפול באמצעות מדרסים לדורבן בעקב

מהם דורבנות בעקב?

דורבנות בעקב הם צמיחות גרמיות שמתפתחות על עצם העקב, בדרך כלל במקום שבו היא מתחברת לרצועה הפלנטרית, רצועת רקמה שמתפרשת לאורך תחתית כף הרגל. צמיחות אלה יכולות להיווצר במשך חודשים רבים ולרוב הן קשורות לדלקת ברצועה הפלנטרית, מצב הידוע בשם דלקת ברצועה הפלנטרית .תפקיד המדרסים לדורבן בעקב מספקים הקלה.

תסמינים של דורבן בעקב

אם יש לכם דורבן בעקב, הרמז הראשון שלכם עשוי להיות כאב חד בעקב כאשר אתם קמים בבוקר. ככל שאתם זזים, הכאב הזה עשוי להפוך לכאב עמום. יש אנשים שמרגישים זאת לאחר שהם עומדים על הרגליים במשך זמן רב או כשהם קמים לאחר שישבו זמן מה. זה כאילו העקב שלכם משתולל כי הוא לא מקבל את התמיכה שהוא צריך!

תפקיד המדרסים בטיפול בכאבים בעקב

כיצד המדרסים מספקים הקלה

כאשר דורבן בעקב גורם לכם ללכת על קצות האצבעות מכאב, מדרסים לדורבן בעקב הם הנשק הסודי שלכם. תוספות מתוחכמות אלה לנעליים שלכם מספקות מיטה נוחה בהתאמה אישית לכפות הרגליים שלכם. הם מפזרים את המשקל שלכם באופן שווה יותר, ומורידים את הלחץ מאותה נקודה כואבת בעקב. בנוסף, הם מציעים ריפוד רך בדיוק במקום שאתם צריכים, ומעניקים לעקב שלכם מקום רך לנחות בכל צעד.

הקשר בין מדרסים לבריאות כף הרגל

אבל מדרסים הם יותר מסתם כרית נוחה; הם כמו החבר הכי טוב של האנטומיה של כף הרגל שלכם. על ידי תמיכה בקשת וחיבוק כף הרגל, הם מעודדים יישור נכון. משמעות הדבר היא פחות מאמץ על הפסיה הפלנטרית שלכם וסיכוי נמוך יותר לדלקת. חשבו עליהם כשומרי שלום, שעוזרים לכל חלקי כף הרגל שלכם לשחק יפה ומפחיתים את הסיכוי לכאבים שיתפרצו.

בחירת מדרסים הנכונים לדורבן

גורמים שיש לקחת בחשבון לפני הרכישה

לפני שאתם קופצים ורוכשים מדרסים, חשבו על צורת כף הרגל שלכם ועל הנעליים שאיתן תנעלו אותם. האם יש לכם קשת גבוהה או כפות רגליים שטוחות? האם הנעליים שלכם צמודות או יותר מרווחות? כל אחד מהגורמים האלה ישפיע על סוג המדרס שמתאים לכם ביותר.

חומרים ועיצוב: מה עובד הכי טוב לדורבן בעקב

החומר משנה כשמדובר במדרסים לדורבן בעקב. תרצו משהו עם קצת גמישות, אבל גם עם תמיכה יציבה. מדרסים מבוססי ג'ל או קצף יכולים לספק את הנחיתה הרכה הזו לעקבים שלכם, בעוד שתמיכה מוצקה לקשת תעזור לחלק את המשקל שלכם באופן שווה. חפשו מדרסים שתוכננו במיוחד לדורבן בעקב או לדלקת כף הרגל, מכיוון שיהיה להם הריפוד והתמיכה הממוקדים שהרגליים שלכם צועקות אליהם.

מדרסים לספורטאים

 

תכונות עיקריות של מדרסים יעילים לדורבן בעקב

תמיכה בקשת הרגל וריפוד

התכונות החשובות ביותר של כל מדרס לטיפול בדורבן בעקב הן תמיכה בקשת הרגל וריפוד. תמיכה טובה בקשת הרגל מפחיתה את הלחץ על העקב על ידי פיזור המשקל על פני כל כף הרגל. וריפוד? זה בולם הזעזועים שלכם, שמרכך כל צעד ומפחית את העומס.

התאמה אישית: מותאם לצורת כף הרגל שלכם

גישה של מידה אחת לכולם לא תתאים למדרסים לדורבן בעקב. לתוצאות הטובות ביותר, חפשו מדרסים שניתן לקצץ כך שיתאימו לנעל שלכם, או אפילו טוב יותר, מותאמים למתאר כף הרגל שלכם. התאמה אישית זו פירושה תמיכה טובה יותר והקלה יעילה יותר בכאב.

תחזוקה וטיפול במדרסים שלכם לדורבן בעקב

שמירה על המדרסים נקיים ויעילים

כדי להפיק את המרב מהמדרסים שלכם, עליכם לשמור עליהם נקיים. ניתן לנגב את רובם בעדינות במטלית לחה ובסבון עדין. הניחו להם להתייבש באוויר לחלוטין לפני שתכניסו אותם בחזרה לנעליים.

מתי להחליף את המדרסים

בדומה לנעלי הריצה האהובות עליכם, גם למדרסים יש אורך חיים. שימו לב לסימני בלאי – כמו ריפוד שטוח או פחות תמיכה. בדרך כלל, החלפת המדרסים כל שישה עד שנים עשר חודשים היא כלל אצבע טוב כדי להבטיח שהרגליים שלכם יישארו שמחות וללא כאבים.

אימוץ אורח חיים ללא כאבים

החלקת זוג מדרסים לתוך הנעליים שלכם יכולה לשנות את כללי המשחק עבור אלו הסובלים מדורבן בעקב. זהו צעד פשוט שיכול להוביל להקלה משמעותית. הפכו זאת לחלק משגרת היומיום שלכם, ורגליכם יודו לכם.

לסיכום, מדרסים לדורבן בעקב הוא המפתח להיפרד מכאב בעקב הוא למצוא את המדרסים הכי איכותיים ולטפל בהם היטב. עם הזוג המושלם בנעליים שלכם, תוכלו לצאת מהבית בכל יום מוכנים להתמודד עם כל מה שיבוא בדרככם – ללא כאב ברגליים שיעצור אתכם.