אורלי חנות אורטופדיה לייצור מדרסים
להתייעצות עם מומחה
דברו איתנו שלחו פנייה

היתרונות בנעליים אורטופדיות

היתרונות בנעליים אורטופדיות

אמנם, ברוב המקרים נעליים אורתופדיות אינן עונות על צווי האופנה העדכניים, אך היתרונות הרבים שמעניקות נעליים שכאלו, בייחוד אם אלו נעליים בהתאמה אישית לצרכים האורתופדיים של האדם, הם יתרונות חשובים מאוד. יתרונות אלה הופכים את נושא עיצוב הנעליים או ההתאמה לטרנד האופנתי האחרון לנושא זניח שאינו חשוב כלל. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי מיום ליום התחום של נעליים אורתופדיות הופך להיות הרבה יותר נרחב מאשר בעבר, ולכן ניתן למצוא כיום יותר ויותר נעליים כאלו שהן גם בעלות מראה אופנתי ומעוצב, בהן יכולים לבחור גם אלו שהמראה החיצוני חשוב להם ושאינם רוצים להתפשר עליו.

היתרונות החשובים ביותר של הנעליים האורתופדיות כוללים:

  • נעליים אורתופדיות בנויות בהתאמה לכפות הרגליים ולתמיכה הדרושה לגוף מבחינה בריאותית. נעליים כאלו יכולות לשמור על היציבה של האדם ולהעניק לו תמיכה מירבית ונכונה כך שהוא ירגיש פחות כאבי גב וברכיים. הנעליים מסייעות במניעת התפתחות של דלקות או של מחלות שונות באזורי המפרקים ובאזור הקרסול, עליו נשען משקל כבד ללא נעליים מתאימות.
  • נעליים בהתאמה אישית על ידי מומחים אורתופדיים מתאימות לצרכים המדויקים של האדם שנועל אותן, וכך יכולות לסייע לו להתמודד מול בעיות שונות שמהן הוא סובל כמו יציבה לקויה, כאבים בקרסול, דלקות שונות וכיוצא באלה.
  • נעליים אורתופדיות מיוצרות בצורה שמסייעת לזרימה טובה יותר של הדם מהגוף אל כפות הרגליים, מה שמונע בעיות של נפיחות ברגליים, של בצקות, של שלפוחיות ובעיות נוספות.
  • נעליים אורתופדיות הן קלות משקל ולכן אינן מעמיסות על הרגליים בזמן ההליכה, ויחד עם התמיכה הרבה שהן מעניקות – הן הופכות את ההליכה להרבה יותר קלה ונעימה.

אפשרויות להוזלה במחיר

אין ספק כי רכישה של נעליים אורתופדיות בהתאמה אישית לצרכים האורתופדיים שלכם יכולה להיות הוצאה כספית לא קטנה. יחד עם זאת, יתרון חשוב הוא האפשרות לקבל סבסוד ברכישה של הנעליים דרך קופת החולים בה אתם חברים כמו סבסוד בעבור מדרסים, בשל העובדה שמדובר בצורך רפואי חשוב. כיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של חנויות מקצועיות בתחום אשר נמצאות בהסדר עם קופת החולים שלכם, וכך אתם יכולים לרכוש את הנעליים הטובות ביותר עבורכם בסכום נמוך משמעותית מהמחיר המקורי של אותן נעליים.